jag väntar inte

Jag har skrivit tidigare om en kille som missade passningen, nu kommer fortsättningen och man kan verkligen undra vad han tror om mig.

Sist vi hade kontakt med varandra var i början på januari. I går kom det en kontakt från honom på mobilen när jag jobbade. Jag kunde inte svara utan skickade ett SMS bara ”jobbar”. Då skickade han ett SMS ”OK var sugen på att dansa och endast det bästa är gott nog för mig”

Klart man blir glad men jag jobbade till 23 och sitter med foten högt och kan knappt stödja på den eftersom jag låtit en läkare skära upp ett snitt i den häromdage. Det var ett misslyckat försök att få ut en glasbit som jag haft där sedan oktober. Nu känns både glasbiten och såret så det är inte lätt att dansa med det. Inte är det någon idé att åka på dans så sent heller så jag blev tvungen att avböja förslaget. Då svarade han ”hoppas jag får återkomma”

Efter att jag funderat en stund så tänkte jag att det är lika bra att jag är uppriktig och skriver vad jag känner. Hur kan han tro att det bara är att höra av sig och tro att jag ska vara intresserad när det gått nästan 3 månader som jag fått vänta på att hans kulle höra av sig? Så jag svarade. ”Jag blir förvånad att du hör av dig nu när jag fått vänta nästan 3 månader. Om du inte har någon väldigt bra förklaring till det så vet jag inte om jag är intresserad längre. Då svarade han ”Ok jag förstår, hoppas kunna förklara

Jag svarade, ”slutar jobbet i morgon kl 17:30 och är hemma på kvällen” Nu är klockan 00:01 och jag har fortfarande inte fått någon förklaring. Undrar om den också kommer att ta 3 månader. Jag tänker inte vänta på honom. Har han inte större intresse så får det faktiskt vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0