Nya kontakter och lite försmak

Facebook är trevligt för där får man veta massor som man inte skulle annars. I gruppen Trinny och Susannah stylar om sverige  fann jag en kvinna som varit med redan då de stylade i Malmö. Nyfiken som jag är så messade jag henne om hur hon hade haft det och fick lite info omhur det hela hade gått till. Jag konstaterade även att denna kvinna hade bilder i sitt album från dansbandsveckan i Malung. Kunde ju inte låta bli att fråga henne om detta eftersom jag också varit dit några gånger. Det visade sig att vi är inom nöjesbranchen båda två så nu har vi addat varandra på facebook. Det finns en film nu som en liten trailer från serien där de vill locka folk att komma till Vällingby på stylingen där. Här kan du se filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0