tillbaka till jobbet igen

5 dagar går fort, nu var det dags att börja arbeta igen. Jag hade ett kvällspass men innan dess så fick jag fixa lite annat som var kvar att göra efter dansen jag arrangerade igår. Nycklarna skulle lämnas åter och jag ade en del att uträtta på banken. Det stör mig bara så otroligt att banken inte vill ta hand om pengar längre. Jag fick en summa som skulle sättas in på ett konto så att jag kan betala fakturor av entreerna som dansgästerna betalade igår. När man sen ska sätta in dessa så kan man bara sätta in 10 000 per vecka. Jag var där förra veckan och gjorde en insättning så nu var taket redan nått. Sen måste jag be andra sätta in på sina konton de resterande stålarna och sedan får de flytta över dessa till mig. Det är ju sjukt att banken ska vara så ointresserad avv att ta emot pengar idag. Vad skja man med en bank till om de inte vill ha hand om kontanter. Det är väl lika bra att man stoppar dem i madrassen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Nu har jag skickat frågorna till dig. :)

Mvh Amanda

2011-04-12 @ 21:18:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kom ihåg att titta in min blogg idag när du är med där :)



Ha det bra!

2011-04-19 @ 12:15:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0