Välkommen åter

Det känns som en hel evighet sedan jag skrev något nu i min blogg. Jag har hunnit fylla år och kan glatt konstatera att det inte känns som någon större skillnad att bli 51. Det var inte alls som i fjol när jag hade en stor fest och uppvaktades av oerhört många vänner. I år fick det bli en enklare familjemiddag men det var trevligt det åckså. Förutom en hosta som hållit i sig i 7 veckor och en whiplash efter en premiärtur på MC så mår jag fint.

För några veckor sedan fick jag ett telefonsamtal. Det var min syster som lämnat numret till ett föeretag som fotograferar personer som modell för en dag. Jag tackade ja och blev nöjde mer desultatet. Här är några prov på resultatet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0