Vårkänslor

Oj nu skäms jag nästan. Ni är säkert många som saknat mig här på bloggen och jag känner verkligen som en riktig svikare. Ibland är det så att jag fångas upp i något och lägger all min energi och tid i det. Så har det varit den sista tiden. Det som jag gjort är att skapa ett evenemang som jag tror ska locka hit en del till att besöka vår kommun. Jag har dessutom dansat och dejtat en kille. Dansen var i alla fall bra för den varade i flera timmar :)

Nu var jag verkligen elak men det är ju så att underbart är kort också. Ja hur som helst så mår jag bra och jobbar på med att få ordning på mitt företags ekonomi. Allt hade kännts tint om det inte varit för att folketshus aviserat en höjning med mer än 100% på hyran i höst. Det suger :(

Håll tummarna nu för mig att en annan sak jag önskar går i uppfyllelse. Det skulle jag behöva nu. Det känns nära och jag hoppas att kunna berätta vad det handlar om väldigt snart. Om det blir av så kommer jag att behöva någon att skåla med. Hoppas någon som läser här hänger på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0