Måndag kväll i Stockholm

Vad gör man en kväll innan det är dags att genomgå en styling av Trinny och Susannah? Tåget anlände Stockholms station kl. 22 och min syster Lena som nyss flyttat dit igen mötte upp oss. Tack syrran och lycka till med ditt nya jobb på Taxi 020.



Vi stuvade in bilen full och lät henne ta oss till Clarion hotel på söder. Jag hade blivit hungrig så det smakade fint med en öl och macka. Det fanns en bar med hyllor högt upp efter väggen och en stege för bartendern att klättra på när man skulle ha något på de övre hyllorna. Jag kunde inte hjälpa det men plötsligt blev jag väldigt sugen på en likör 43 till kaffet. Man måste ju få ta chansen att se när killen klättrar på väggen för att få servera mig lite likör. Men det var inget som imponerade så jag klarade mig fint med en stegklättring denna kväll.

Efter en stund ser vi två killar komma in och gå fram till incheckningsdisken. Någon säger att där kom Alexander från Let´s Dance. Jag kunde inte se på så långt håll så jag var tvungen att gå fram och kolla. Jag frågade om det inte var Alexander och jo men visst var det lilla norska Ryback som var där stressad för att ge sig ut igen. Han har det inte lätt nu att träna in bugg den här veckan. Det borde jag ha erbjudit mig att hjälpa honom med. En liten lyckokram fick han i alla fall. Syrran fick tag på en kamera men tyvärr inte min. Den bilden lär jag väl aldrig få tag på.

Kvällen slutade sent men jag somnade som en stock efter en lång intensiv dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0