fylld av glädje att möta resten av livet


Välkommen till min nya blogg.

Äntligen har livet börjat! jag har en annan blogg där jag skriver om dans men nu är det dags att skriva om min personliga utveckling. Det passar bättre i en helt ny blogg. Livet har fått en helt ny vändning och det ska jag skriva om i den här bloggen. Att fylla 50 kan vara i det närmaste en skräckupplevelse för många. För mig är detta den bästa tiden hittils i mitt liv. Äntligen har jag tid att göra det jag drömt om i hela mitt liv. Jag kan ta mig tid att träffa nya människor som jag vill lära känna. Det kommer en tid när jag ska satsa på att göra mig själv rättvisa inte bara på det mentala planet utan även genom att förstärka de bra yttre egenskaperna. Jag kommer få hjälp med det nästa vecka. På tisdag far jag till Stockholm och låter mig stylas av de världskända stilpoliserna Trinny och Susannah. Spänningen stiger och jag ska blogga om vad som händer där har jag tänkt.





Kommentarer
Postat av: Maria Davidsson

Ska bli spännande å höra vad som händer på tisdag.

2011-03-05 @ 14:02:13
URL: http://davidoffs.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Så spännande! Livet kanske inte precis börjar vid 50, men det fortsätter i allt bättre stil ;)

2011-03-05 @ 15:18:18
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0