farmorhjärtat klappar för Ville på 1 årsdagen 13 mars

Den här helgen fyller mitt älskade barnbarn Ville 1 år. Här kan man se honom i hans mammas blogg.  
Jag fattar inte att tiden gått så fort. Han springer omkring och busar hela dagarna. I morgon ska jag gratta honom. Jag har svårt för att köpa presenter men har lyckats hitta 2 saker. Bilder kommer i morgon, det måste ju få vara hemligt.

Nu ska jag snart jobba och har lyckats pussla ihop det så jag är bara ledig en dag per vecka nu ett tag. Det blev så för att jag inte kunde ta semester utan var tvungen att byta turer med andra för att kunna vara med i Stockholm på Trinny och Susannah stylar om sverige. Nu är det sista chansen för de som vill sitta med i publiken. I kväll och i morgon spelas de sista avsnitten in och det är Stockholm och Borlänge som får 10 personer var omstylade i helgen. Hade jag varit där så hade jag gärna suttit med en gång och kollat också. Det var så trevliga killar som jobbade där. Jag borde ju ha kollat in speciellt en av dem lite närmare men vem tänkte på det när man hade huvudet fullt av frisörer och makupartists hela dagen. Men det är klart att han kollade ju in mig hela dagen så gillade han vad han såg så vet han ju vem jag är :)

Idag har morgontimmarna sprungit iväg som vanligt. Jag som trodde jag skulle hinna göra massor idag. Fick äverlåta tvättiden till sonen. Han var mer i behov av rena kläder än vad jag var. Har ryckt upp honom nu från sin skönhetssömn. Den killen kommer förbli det vackraste tror jag som sover så mycket. Hur är det möjligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0