vilken underbar tid mellan hägg och syrén

Det finns inte ord för hur fantastiskt skön denna vår och försommar varit hittils. Det bästa är att jag kunnat ta mig ut och njuta av ljuset och solens härliga vitaminer. Det har blivit en hel del promenader och ätit har vi gjort på balkongen. I år tog jag mig i kragen och fick ut lite blomlådor tidigt med penséer och lite andra blommor som jag inte vet vad de heter. Det växer så det knakar men nu börjar det snart bli dags att få ut lite andra sommarblommor också. Men man ska inte vara för säker för det kan ju komma järnnätter.

Jag är med i korpens stegtävling som började denna vecka och håller på i en månad, I helgen blev det många steg när jag besökte två danser. Det var mycket trevligt att träffa en massa bekanta där.

Nu ska jag snart få träffa min andre son Andreas. Han jobbar på ett kryssningsfartyg och de har kommit upp till skandinavien nu. när han mönstrade på båten dagen före jul var de i Brasilien. På tisdag lägger de till i Stockholm och då ska jag dit och hälsa på. Det blir toppen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0