Varför betala för 1 års medlemskap på en dejtingsite

Det var mycket länge sedan jag var aktiv på nätet för att hitta någon att dejta. De sidor jag besökte då finns inte kvar längre så jag började söka efter nya. Då fick jag se att det ska betalas medlemskap för att man ska få skicka meddelanden till de man hittar. Det kan ju vara seriöst och bra för då vet man ju att det ändå finns ett visst intresse från den som är med där. Men nu kommer den stora frågan, varför har de en tabell med olika avgifter för 1 mån, 2 mån, upp till 1 år. Om jag går med i en sida så hoppas man väl att kunna hitta de där som man vill dejta snabbare än så. Jag ser det som ett dåligt betyg för den siten att göra reklam att man kanske tyvärr inte lyckas så bra så det är lika bra att du löser medlemskap i ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0