Fnitter och romantik

Jag har inte hunnit uppdatera bloggen så mycket de sista dagarna för jobbet har kallat på mig. Men det har varit trevligt att gå dit. I går kväll satt 2 kollegor i rummet bredvid och småskrattade länge innan det var dags för dem att gå hem och ta helgen. Det märktes att stämningen ökade lite ju längre fram på dagen man kom. Vi har en förmåga att börja tänka helg redan efter lunch. Det är som att man redan har ena benet utanför dörren.

I dag var det ännu en dag med härlig stämning, solen strålade in genom fönstren och det värmde skönt. Det är när den här tiden kommer som jag brukar börja längta efter kärleken. Den där härliga förälskelsen som får hela kroppen att pirra. Nu var det länge sedan men jag vet hur det är att rätt som det är så slår den bara ner som en blixt från klar himmel. Jo jag kunde nog känna den där känslan lite idag när solen värmde mig men det är klart att det hade ju varit bra att fokusera den på en person i stället.

I morgon ska jag vara arrangör för en danskväll. Jag trivs verkligen med detta och driver det som egenföretagare. Jag var på plats i kväll och ställde i ordning i lokalen. Nu är det bara att ta emot bandet och fixa lite våfflor till middag. Sen ska jag försöka få ordning på håret och makeup med samma färger som jag fick använda på stylingen med Trinny och Susannah. Hopps att stamgästerna ser att jag förändrats lite och att  de gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0