I kväll är jag med i Trinny och Susannah

Här kommer min berättelse om premiären på catwalk för mig. Se på TV 4 plus kl 21.00 i kväll så kommer detta att visas.

Klockan hade blivit 18:30, bussen från Värmland hade anlänt för länge sedan och alla väntade på att få gå in. Vi leddes in bakvägen och fick se hur det såg ut i studion. Där var en massa stolar uppställda runtom med våra man så de som skulle titta på oss fick bestämda platser. Det fanns tejpbitar på catvalken där vi skulle stå och vi fick instuktioner om hur allt skulle gå till. Jag fick gå ut först av alla så jag behövde inte vänta så länge.

Frida sa till mig att nu är det dags, jag hör programledarna berätta om mig och sen var det dags att kliva fram och ta emot publikens jubel. Det var en enorm känsla att möta detta och jag visste fortfarande inte hur jag såg ut.

När jag sen fick se en bild på mig som jag såg ut innan då tänkte jag att detta jag har gjort idag var nog välbehövligt. Jag lämnade mitt gamla jag bakom mig och skulle strax få se bilden av mig från kameran.



Det kändes helt otroligt och jag blev verkligen chockad och glad. Det var en oerhörd tacksamhet som värmde mig när jag förstod vad de hade lyckats göra.



Min syster Lena fick komma upp och hon var också glad för min skull. Susannah lovade att nästa gång skulle det bli hennes tur att få göra om sig.



Jag fick berätta vad jag såg.


Jag gjorde min catwalk



Förra veckan var det premiär på programmet, det var över 300 000 tittare då. Nu blir det spännande att se hur många som tittar i kväll när det är min och de övriga från karlstad som visas.


Kommentarer
Postat av: Lars-Erik Holmström

WOW... Vilken förvandling. Ska bli kul att se dig "live" i kväll på TV. / Gnuss.

2011-04-04 @ 15:30:04
URL: http://www.nojessajten.se
Postat av: Anita

Såg avsnittet från Karlstad ikväll. Du blev URTJUSIG! Stort GRATTIS till din nya look :)

2011-04-04 @ 23:34:24
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/
Postat av: jeremy

very sexy and Beautiful Susannah Constantine thank you i am such a Big fan of Her thanks

2012-01-18 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0