Dagar av återhämtning

Det blev lite mycket för mig nu med arbete under en lång tid så den här veckan kändes det verkligen som en befrielse när jag kunde plocka ut 2 semesterdagar. Efter dessa har jag 3 lediga dagar på mitt schema så det innebär att jag fick 5 lediga dagar sammanhängande.

Min första tanke var att jag skulle åka ner till min son som jobbar på ett kryssningsfartyg ute i Atlanten. Han går på en tur Teneriffa, Gran Canaria, Aftikas kuststäder. Lissabon, Madiera och tillbaka till Teneriffa igen. Jag kollade på flygstolar och fann en resa som hade passat dit. Det vae en restresa på en vecka Arlanda till Gran Canaria onsdag morgon. Den skulle kosta endast 499 kr så jag var väldigt sugen på att boka denna men jag kunde inte bli borta hela veckan så jag ringde till resbolag och frågade men de hade ingen tidigare hemresa.

Det får ga ett annat tåg för det löste sig inte den här gången. Om några veckor kommer fartyget att åka norrut till köpenhamn, Stockholm, Helsingfors. Då vill jag åka med.



De här lediga dagarna har jag ägnat mig åt att göra en ny hemsida till mitt företag. Vänerdansen Jag börjar bli klar med upplägget av sidan men har en del kvar fortfarande att fixa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0